Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Sob Lis 07, 2009 9:00 am   DOPING - LEGIT TOWAR  

Piszcie tu sprawdzone przez was w ostatnich miesiacach saa, i swoja ocene:
- nazwa firma:
- dziala - nie dziala
- trzyma stezenie lub nie
- komfort zastrzyków, np bol po iniekcji, guzy, gorączka itp
- w jakim okresie stosowany

to moze ja zaczne. nie wszystko osboscie stosowane przez mnie, ale przez znajomych takze z ktorymi konsultowalem

-prop phoenix - dziala, stezenie ok, ból czasem lekki wystepuije ale nie jest zle , stosowany w kwietniu/maju 2009
-prop phoenixa - stosowany w sierpniu - to co powyzej ,jednak juz bezbolesny

-npp phoenix - działa, stezenie ok, zero bólu , stosowany w kwietniu/maju 2009

-npp flor medico - działa, stezenie moze ciut zanizone ale niewiele raczej, zero bólu stosowany w kwietniu/maju 2009
-bold alchemia (stara partia) - działa, steznie zanizone raczej dosyc mocno, ból czasem wystepuje ale niewielki, stosowany w marcu/kwietniu/maju/ 2009

testolic - dla mnie dziala jak apteka wiec wiadomo, stosowany w kwietniu/maju 2009

stanox scantel - dziala, stezenie jak na under dobre, stosowany w kwietniu/maju 2009

prop brd - dziala, stezenie zanizone wyraznie, dosc mocny dyskomfort - ból, czasem guzy, stosowany po wakacjach 2009

masteron phoenixa - dziala, stezenie bliskie deklarow , stosowany podaczasz wakacji

bold phoenixa - dziala, stezenie raczej zanizone choc napewno o wiele wyzsze niz w alchemi, bezbolesny, stosowany maj/czerwiec

tren phoenixa - dziala, stezenie dobre, przy 50mg e2d robil swoja robote dobrze (sidy niestety tez), bezbolesny, stosowany w wakacje

enan brd - na jasnym oleju (pierwsza partia), dziala, stezenie mozliwe ze zanizone, czasami bolesny i wystepuja guzy, stosowany przed wakacjami.

wino phonixa tabl - dziala, stezenie dobre

meta 5mg phoenixa - dziala,stezenie dobre

oxa phoenixa - dziala, efekty nie takie jak po winie, wec raczej wina tam nie ma, powyzej 40mg zaburzenia pokarmowego - mdlosci, spadek apetytu, efekty- poprawa sylwetki, wzrost wytrzymalosci, spadek poziomu bf. stosowana w cyklu 7tyg bez oslonek, z kreatyna

prop alchemia - dziala, stezenie mocno zanizone, czasem bolesny, stosowany po wakacjach

prop, tren alchemia - nie dziala, stosowany na poczatku roku

bold peso pesado - dziala jak org vet, dawka 200-300mg o wiele lepsza w dzialaniu niz 750mg alchemii i 400mg phoenixa

prop BD - stosowany w tamtym roku przed wakacjami, dzialał, zanizoen steznie, bezbolesny

wino LA pharma - stosowany w tamtym roku przed wakacjami, dziala

bold gen far - stosowany 2 lata temu, nie dziala

bold ganabol - stosowany w tamtym roku przed wakacjami, dziala choc watpliwosc co do stezenie


to by bylo narazie na tyle.

bardzo prosze o opinie innych o srodkach ktore testowaliscie. rowniez o aptecznych
 
 
       
Pawson

SOGI: 384

zawodowiec


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 372
Skąd: Łódź
  Wysłany: Sob Lis 07, 2009 10:11 am     

Testolic - działa, stężenie prawdopodobnie bliskie/równe deklarowanemu (choć może za mało w życiu wbiłem, żeby mieć pewność), bywa bolesny. Stosowany styczeń-kwiecień 2009 i wakacje 2009

Propiolex (Pharmlex, test propionat) - działa, stężenie bliskie deklarowanemu (nie czułem wielkiej różnicy w porównaniu z testolikiem), bezbolesny. Stosowany w wakacje 2009.

Test propionat BRD - działa, steżenie być może nieco mniejsze od deklarowanego (biłem go w końćóce długiego cyklu, więc nie mam miarodajnej oceny), bezbolesny. Stosowany po wakacjach 2009.

NPP Alchemia - działa, stężenie bliskie deklarowanego, bezbolesny, stosowany w wakacje 2009.

niedługo będą testy superki, enana z BRD i pewnie paru innych środków, więc się uzupełni :evil:
_________________
Panuj nad wszystkim,nad czym możesz zapanować, resztę traktuj jak kupę gówna.
A jeśli musisz paść, to z dymiącym rewolwerem.
 
 
       
dukeluke 

SOGI: -951

Lokalny ćpun i debil

Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 263
Skąd: Lodz
  Wysłany: Sob Lis 14, 2009 4:54 pm     

Tren phoenix 100mg/ml, dziala , sajdy tez wyczuwalne ostro bilem w dawce 100mg pon sr piat
maj/czerwiec 2009

Prop phoenix 100mg/ml, dziala, stezenie ok, 100mg e2d, maj/czerwiec 2009

Decaject Eurochem Labs 5ml flakon 250mg/ml - dziala, silny blok i spadek libido, dawka 500mg ew marzec/kwiecien 2009

Cypioject Eurochem Labs 5ml flakon 200mg/ml - dziala dawka 600mg marzec/kwiecien 2009
 
 
       
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Sob Lis 14, 2009 6:20 pm     

hardcore widze pod wzgledem libido jestes. 600mg cypka do 500mg deki i 100mg propa do 100mg trena. he
 
 
       
dukeluke 

SOGI: -951

Lokalny ćpun i debil

Pomógł: 1 raz
Wiek: 93
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 263
Skąd: Lodz
  Wysłany: Sob Lis 14, 2009 7:35 pm     

jak bralem propa to juz z trena tez robilem zejscie. No a deka to jednak byla tym razem dobra i to spowodowalo spadek libido
 
 
       
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Nie Lis 15, 2009 10:11 am     

no wlasnie, trzeba bylo liczyc sie z tym ze deka byla dobra i do 500mg deki dac chociaz z 800mg testa. albo 400deki na 700testa. podbnie z trenem stosunek jakies conajmniej 5:3 testa do trena
 
 
       
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Wto Mar 09, 2010 12:55 pm     

mała aktualizacja dla zachęty dla innych uzytkowników zeby wpisywali swoje odczucia co do legit towaru. mysle ze jescze ph nei pochlonely calego rynku i ktos tam jescze wali soczek. hehe

meta scantel: działa b dobrze, ale zakupiona byla w maju 2009 gdzies

omka jelfa (niestety wyrzucilem juz pudelka i nie pamietam serii): działa jednak stezenie zdaje sie byc zanizone, takie odniosłem wrazenie niestety,bezbolesna, stosowana styczen/luty 2010

prop feniks: dziala, stezenie ok, bezbolesny, stosowany luty 2010

npp feniks: dziala, stezenie ok, bezbolesne, stosowane luty 2010

npp razak: dziala, stezenie ok, bezbolesne, stosowane luty 2010, jednak byly kłopoty z wyracanie sie substancji czynnej (kłaczki), trzeba bylo zagotowac flakon zeby sie rozpuscilo,

clen sopharma bułgar: kozak, działa pieknie juz przy 2tab ed, mysle ze max do 3tab dojde wiecej chyba nei zdzierze. stosowany obecnie. jednak zdaje sobie sprawe ze jest tez na rynku bułgar walowany o wiele słabszy. tak wiec trzeba miec pewnego dila. jesli mialbym porównac np do scantela to mniej wiecej 5tab scantela = 2 tab sopharmy
 
 
       
Litwin81 

SOGI: 509

MASTER


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1752
Skąd: Gdynia
  Wysłany: Wto Mar 09, 2010 1:12 pm     

No ja przed oxyfluxem miałem tego walonego clena z bułgarii,przy 4 tabsach średnio czułem,1 oxy mnie klepał.
_________________
Marszałek Piłsudski:
Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.


..."Lepiej umrzeć na stojąco,niż żyć na kolanach"...
 
 
 
       
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Wto Mar 09, 2010 1:34 pm     

ten walony z reguły jest tanszy wiec jak ktos np ma ponizej 45-50zł za 100tab to raczej wałek. mowie o cenach w detalu normalnych
 
 
       
Huskyman

SOGI: 57

świerzak


Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 57
  Wysłany: Wto Mar 09, 2010 9:17 pm     

Ja płacilem 35zl za walonego tez nie malo ;)
 
 
       
kolczi222 

SOGI: 0

świerzak

Wiek: 28
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 7
  Wysłany: Sro Mar 31, 2010 10:06 am     

meta phoenix działa zakupiona marzec 2010
deka phoenix działa blokuje az miło :) zakupiona marzec 2010 bolu nie odczuwałem zadnego
prop phoenix dziala zakupiony marzec 2010 lekki bol ale mozna powiedziec ze nie czuc:D

mam jeszcze winstrol z phoenixa ale to za kilka dni napisze dzis zaczałem brac
 
 
 
       
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 11:02 am     

meta 5 czy 10mg? jak 10 to czarna czy czerwona folia?
 
 
       
kolczi222 

SOGI: 0

świerzak

Wiek: 28
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 7
  Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 12:39 pm     

meta 5mg folia czerwona a wino mam w czarnej folii ale jeszcze nie bede sie wypowiadął wczoraj zaczałem brac :-) własnei i ciekawe czy bedzie dziaac zna ktos opinie tego wina z czarnej folii???
 
 
 
       
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 2:04 pm     

podbno dobre
 
 
       
kolczi222 

SOGI: 0

świerzak

Wiek: 28
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 7
  Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 8:53 am     

prop phoenix zakupiony marzec 2010 działa lecz taki bol ze wcale chodzic nie moge noga spuchła na pierwszym dzbanie tak nie miałem nawet przy pierwszych strzałach :sad:
 
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10