Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Szasz

SOGI: 16

profesjonalista

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 826
  Wysłany: Sob Kwi 09, 2016 11:57 am     

Z mostka brzuchowycisk lipa ale skoro przepisy pozwalają
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Sob Kwi 09, 2016 12:03 pm     

https://www.youtube.com/w...M&nohtml5=False

No niedlugo beda wyciskac jak Pan nr 2 (1:50) :grin:

Przeciez nawet Zahir juz rabie z bebzona, po jaki chuj tak ludzie zaczynaja robic to nie wiem. Ego lifting chyba.
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Pon Kwi 11, 2016 4:48 am     

https://www.youtube.com/w...A&nohtml5=False
 
 
       
666

SOGI: 597782

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7962
  Wysłany: Pon Kwi 11, 2016 4:47 pm     

ryba napisał/a:
moze ja to źle widze ale dla mnie czesto schodzi juz na brzuch


tak tez bebzon press , w IPF byl jakis czas zakaz to im wyniki polcialy po 50kg w dol i znowu pozwolili , ale to jest tak samo analogiczne jak ukladanie sie w palak na lawce i to tez powinno byc tepione w huj.
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Pon Kwi 11, 2016 5:23 pm     

A na przyklad jak oceniasz pozycje Sarychev'a? Juz za duzo sie wygona czy jeszcze jest to ok?
 
 
       
ryba

SOGI: 721

MASTER

Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 1526
  Wysłany: Pon Kwi 11, 2016 6:35 pm     

Sarychev jest tak wielkim skurwielem ze ja to go w sumie podziwiam za te ukladanie sie na lawce. On wazy tyle co dwoch normalnych chlopow
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=e9ake0ZxbiE
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Pon Kwi 11, 2016 7:11 pm     

ryba napisał/a:
Sarychev jest tak wielkim skurwielem ze ja to go w sumie podziwiam za te ukladanie sie na lawce. On wazy tyle co dwoch normalnych chlopow


Boris Sheiko mowi, ze on jest zajebistym wyjatkiem, ze przy takiej masie potrafi sie tak ustawic. Ale on jest chyba stworzony do wyciskania. Ale przy siadach i ciagach to same kontuzje lapie.
 
 
       
666

SOGI: 597782

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7962
  Wysłany: Pon Kwi 11, 2016 8:34 pm     

Wiesz on nie jest tlusta swinia i nie ma bebzona i lustrzycy :grin: , a teraz poprawil i z klatki bardziej wyciska. Zreszta nie no , nie ma co mowic i porownywac jego wyciskania do swin .
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Sob Kwi 16, 2016 2:30 am     

Lipa straszna jak gosc co uprawia ciezka atletyke jest zapasiony jak zawodowy sumita. Taki Akebono Powerliftingu :D

Misza w akcji w Australii:

https://www.youtube.com/watch?v=4vCILyDsGzc
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Sob Kwi 16, 2016 4:27 pm     

https://www.youtube.com/watch?v=BPXaoamLato

Trzeba byc na serio spierdolonym kretynem, na pewno jeden z mocniejszych kandydatow do nagrody Darwina :grin:
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 3:52 pm     

Malan 300 z benchdaddy. Ciekawe jak to si ema do Slingoshota?

https://www.youtube.com/watch?v=mssG1E9u7d4

A tu Kirill 280*4

https://www.youtube.com/w...MpUA5CSakCEbevw
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Pon Maj 02, 2016 2:52 pm     

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Malan 480kg
 
 
       
666

SOGI: 597782

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7962
  Wysłany: Wto Maj 03, 2016 9:18 pm     

te wszystkie podroby SLingShota nadaj sie o kant sciany tak nprawde. Nikt sam na pomysl nie wapdl a kazdy sicaga i podrabia na szczescie z mizernym skutkiem .
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Sro Sie 10, 2016 7:06 pm     

http://www.kif.pl/forum/v...=96029&p=134679
 
 
       
666

SOGI: 597782

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7962
  Wysłany: Czw Sie 11, 2016 12:17 am     

:grin:
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11