Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
nrw

SOGI: 2147479409

pitbullshop

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 2571
  Wysłany: Sob Lis 01, 2008 10:23 am   Hardcore hity z satelity  

Witam

W tym temacie zamieszczamy wszystko co zwiazane z hardcore suplami z USA. Nowe firmy,nowe suplementy,ciekawostki,afery,skandale.Hardcore suple które działają oraz których nie warto kupować.Przedstawienie popularnych marek z USA nie znanych u nas.To wszystko oraz wiele wiecej znajdziecie w tym temacie.



Zapraszamy
 
 
   
kleju45 

SOGI: 1796

MASTER
mistrz patelni :D


Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 1801
Skąd: Podkarpacie
  Wysłany: Nie Lis 02, 2008 9:59 am     

bardzo dobry temat, moze zaczniemy od walkow na bialku dymatize ale o tym juz bylo, na 100g-45g bialka a pisze ze powinno byc 78
 
 
   
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Nie Lis 02, 2008 10:16 am     

he. to nie tyko dymatize taki wałowal. o ile dobrze pametam to jeszcze jedna firma ładna przycinke dawala. sports one chyba
 
 
   
inferno03

SOGI: 43

świerzak


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
  Wysłany: Nie Lis 02, 2008 5:46 pm     

Bold 200
Jest szansa zeby kiedys zostalo to wprowadzone? :twisted:
Odrazu bym kupil ten odpowiednik Boldenonu :D

http://store.bodybuilding...ld-200-60c.html
 
 
   
nrw

SOGI: 2147479409

pitbullshop

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 2571
  Wysłany: Nie Lis 02, 2008 8:53 pm     

Hity z satelity czyli nowinki z amerykańskiego rynku
temat light supli tutaj

http://forumsportowe.us/viewtopic.php?t=143

tutaj bedzie o ph

Co do Bold troszke drogi srodek z 3 puchy na dobry cykl wyjdzie
 
 
   
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Nie Lis 02, 2008 9:41 pm     

mysle ze działanie tego bolda ph (jesli ma on sie wzorowac na boldzie saa) bedzie podobne do epi w dawce 50m dziennie. wiec chyba lepiej sprawdzone epi bo i wypróbowane i taniej.
 
 
   
Gurth

SOGI: 117

Moderator

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 109
  Wysłany: Wto Lis 04, 2008 2:38 pm     



60 Capsules
Serving Size: 1Capsule
Servings Per Container" 60

Amount Per Serving % Daily Value

Proprietary Blend 62.5mg
5a-Etioallocholan[2,3-C]furazan-17b-Tetrahydropyranol Ether
2a, 17a-Dimethyl-5a-Androst-3-One

Fura + superdrol
 
 
   
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Wto Lis 04, 2008 3:10 pm     

ciekawe to moze byc na dobra sucha mase i sile
 
 
   
nrw

SOGI: 2147479409

pitbullshop

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 2571
  Wysłany: Wto Lis 04, 2008 7:34 pm     

Zestaw na sucha mase na sklepie mamy furazadrol

http://www.pitbullshop.pl...p385,furazadrol
 
 
   
666

SOGI: 599753

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7933
  Wysłany: Nie Lis 09, 2008 11:30 am     

Mozna polaczyc fura + epi.
Pozatym ten BOLD ma sie zupelnie nijak do prawdziweego BOLDA w postaci SAA. Tego drugiego polecam zdeydowaie nie kroocej jednak jak 16tyg., najlepiej 6miesiecy na nim byc. Takze to nie jeste zabawka dla amatorow czy poczatkujacych.
 
 
   
inferno03

SOGI: 43

świerzak


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
  Wysłany: Sro Lis 12, 2008 2:54 pm     

Zobaczcie co znalazlem!!! :twisted:
To musi byc mega hardcore :D
Sustadrol
http://www.lowcostvitamin...0-ct-p-340.html

Wiem ze na temat tey firmy sa rozne zdania, ale srodek wyglada naprawde interesujaco pod wzgledem skladu :)
 
 
   
tomczer17
[Usunięty]

SOGI: 52


  Wysłany: Sro Lis 12, 2008 3:34 pm     

moze i by to byl mega hardcore ale ta firma to racej mega klapa bedzie. choc na poczatku niby te superdrole i treny klepaly
 
 
   
Pawson

SOGI: 384

zawodowiec


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 372
Skąd: Łódź
  Wysłany: Sro Lis 12, 2008 9:06 pm     

osobiście Fast Action - nigdy w życiu :D
 
 
   
666

SOGI: 599753

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7933
  Wysłany: Sro Lis 12, 2008 11:40 pm     

Fast action to firma wyjebka. Radzilbym to omijac na kilometr.
 
 
   
koksik844

SOGI: 1130

MASTER


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 1130
Skąd: Poznań
  Wysłany: Czw Lis 13, 2008 7:11 am     

swoja droga jestem ciekaw co oni tam laduja do srodka -moze ktos to zbada :lol: tak samo te wyjebki spalacze 8)
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11