Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
ryba

SOGI: 583

MASTER

Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 1489
  Wysłany: Sob Gru 06, 2014 10:17 am   suple na spalanie na początek  

chłopaki co zamówić koleżankom na spalanie jako pierwszy wspomagacz w życiu. pomyślałem żeby sobie najpierw wzięty np. l-carnityne z BBN lub FAT BURN z BBN a np. V10 zostawić na następne cekle. co o tym myślicie.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=e9ake0ZxbiE
 
 
       
Mechanik 

SOGI: 1042

MASTER
Chess player

Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 1115
Skąd: North
  Wysłany: Sob Gru 06, 2014 12:51 pm     

http://www.pitbullshop.us...uct&prod_id=754 może być na początek. Można według mnie dodać 5-htp bo blokuje uczucie głodu:
http://www.pitbullshop.us...uct&prod_id=437

http://www.pitbullshop.us...uct&prod_id=748 - powiem, że to też działa, ale trzeba mądrze stosować i raczej nie jest dla osób z dużą nadwagą.

Całkiem możliwe, że nawet dla początkujących Yoha w rozsądnych dawkach rano na czczo raz dziennie mogłoby być ok.
_________________
Make your body your machine!
 
 
       
666

SOGI: 601136

z piekła rodem

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7820
  Wysłany: Sob Gru 06, 2014 4:24 pm     

L-karnityna tez dla lasek jest fajna rzecza. Tylko ta z BBN bo nie znam zadnej innej na rynku ktora by tak dzialala :shock:

http://www.pitbullshop.us...uct&prod_id=742 ten spalacz tez jest wart uwagi.

To co opisal Mechanik tez dziala.

V10 tez jest dzialajace. Tak nie jest cpalnia ale jest ok.

Jezeli chcesz hardcorowa zeby dziewczyny mialy jazde to te:

http://www.pitbullshop.us/index.php?producent=129

i

http://www.pitbullshop.us...uct&prod_id=826

potrafia zniszczyc psyhe :570: :lol:
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
ryba

SOGI: 583

MASTER

Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 1489
  Wysłany: Sob Gru 06, 2014 6:22 pm     

Hehe poczatek daruje im jazde bez trzymanki ;)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=e9ake0ZxbiE
 
 
       
jinxu

SOGI: 5497

świerzak

Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 63
  Wysłany: Sob Gru 06, 2014 8:13 pm     

Ja polecam DymaBurna, łykniety przed BJJ powoduje, że pocę sie jak świnia :)
 
 
       
DWinchester

SOGI: 10

świerzak

Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 10
  Wysłany: Pon Mar 27, 2017 2:21 pm     

Ja polecam jeśli masz problemy ze słodkim i z podjadaniem to HCA + Chitosan (Scitec ze względu na dużą standaryzację kwasu z owocu garcinia cambogia), na mnie działa, na moich znajomych też. Na forach też ma dobre opinie, wystarczy poszukać. Nie jest to podstawowy suplement na redukcję, ale jako dodatek do bazowego spalacza nada się idealnie. U mnie powoduje zmniejszenie apetytu oraz zmniejsza chęci na słodkie rzeczy. Rewelacja jak jesteś uzależniony od słodkiego.
 
 
       
666

SOGI: 601136

z piekła rodem

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7820
  Wysłany: Sro Mar 29, 2017 5:32 pm     

DWinchester napisał/a:
Ja polecam jeśli masz problemy ze słodkim i z podjadaniem to HCA + Chitosan (Scitec ze względu na dużą standaryzację kwasu z owocu garcinia cambogia), na mnie działa, na moich znajomych też. Na forach też ma dobre opinie, wystarczy poszukać. Nie jest to podstawowy suplement na redukcję, ale jako dodatek do bazowego spalacza nada się idealnie. U mnie powoduje zmniejszenie apetytu oraz zmniejsza chęci na słodkie rzeczy. Rewelacja jak jesteś uzależniony od słodkiego.


sluchaj Scitek to jest syf i oni nie robia nic co jest w stanie naprawde zadzialac. Juz ci to pisalem kiedys i nie tylko ja .
Pierdolnij se Alpha Cuts czy 11-oxo lub yohe z PxS ,to sobie zobaczysz co dziala , chyba ze wy tam w tym pierdolonym Sciteku tylko ludzi umiecie wypierdalac z kasy ...
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10