Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
tgnn

SOGI: 90

świerzak

Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 73
  Wysłany: Pią Mar 04, 2016 8:55 am   SuperVar właściwości lecznicze po ACL  

Witam
W końcu doczekałem się po 2 latach do operacji rekonstrukcji więzadła (ten kto śledził moje wątki wie o co chodzi). Zabieg odbył się 22 lutego, w najbliższy poniedziałek czyli po dwóch tygodniach idę na ściągnięcie szwów i na następny dzień we wtorek zaczynam rehabilitację. Mam w związku z tym dwa pytania:

1. Kiedy właściwie mogę zacząć cykl na SV?

2. Czy wystarczy mi dawka 2 kaps/dziennie do celów leczniczych (mam tylko 2 puszki)?
 
 
       
Mechanik 

SOGI: 1488

MASTER
Chess player

Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 1139
Skąd: North
  Wysłany: Pią Mar 04, 2016 9:59 am     

Stosowałem SV 3 mce po rekonstrukcji i jechałem normalnie 3 kapsy dziennie przez 2 miesiące czyli akurat 2 puchy. Myślę, że szybciej niż 2 , 3 miesiące po operacji nie ma sensu. Ale mogę się mylić.
Dużo zależy jak masz ułożoną rehabilitację - to jest najważniejsze.

P.s. Do pełnych treningów z drużyną wróciłem po 6 miesiącach od operacji i jest ok.
_________________
Make your body your machine!
 
 
       
666

SOGI: 598777

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7957
  Wysłany: Pią Mar 04, 2016 5:35 pm     

Szkoda ze nie dali Ci komorek macierzystych. Dla mnie to torche spierdolona sprawa w tych czasach i lekarz jelop.... Jakbys je mial to SV po 2tyg moglby wjechac, a tak 3 miesiace na poskojnie. 2-3capsy przez 3miechy mile widziane.
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
tgnn

SOGI: 90

świerzak

Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 73
  Wysłany: Czw Mar 10, 2016 3:12 pm     

W Polsce takie coś jak komórki macierzyste nawet nie wchodzą w gre jak jest operacja na fundusz więc to nie jest wina lekarza. Rehabilitację już zacząłem - dzisiaj byłem 3ci raz. Mam krio, laser i zajęcia ruchowe. Na siłownie chodzę cały czas, prawie codziennie z racji tego, że mam mnóstwo wolnego czasu. Oczywiście ćwiczę te ćwiczenia, które mogę wykonywać w obecnym stanie. I powiem Wam, że przy niektórych ćwiczeniach nie widzę żadnych problemów. Klate, bic, tric, barki, brzuch ćwiczę na 100%, plecy trochę słabiej. Po prostu na plecy wykonuję bardziej ćwiczenia ze street workoutu, które w ogóle nie obciążają tego kolana. Zobaczymy jak to będzie, myślę, że SV zacznę brać za jakieś 1,5 miesiąca żeby to miało ręce i nogi...
 
 
       
Mechanik 

SOGI: 1488

MASTER
Chess player

Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 1139
Skąd: North
  Wysłany: Czw Mar 10, 2016 3:25 pm     

Powodzenia :smile:
_________________
Make your body your machine!
 
 
       
666

SOGI: 598777

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7957
  Wysłany: Czw Mar 10, 2016 3:32 pm     

na plecy zajbiste jest podciaganie jak lezysz przodem i na konsej lawe sztangielek i na lawce poziomej sztangi prostej wtedy nic nie obciazysz kolan a ciezar poczuje fest :grin:

no i madrze rob ta rehabilitacje , a krio to wez jak mozesz caly sie do krio komory wpierdol nie miejscowo , miescowo to se mozrze w domu przykladac zelowe kompresy :grin:

a zmiast komorek bym pierdolna w takim razie pewien peptyt i nie chodzi tu o hujow dzialajace TB-500 hahaha
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
tgnn

SOGI: 90

świerzak

Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 73
  Wysłany: Pią Cze 10, 2016 3:18 pm     

Hej
Mam problem i napisze tutaj, bo nie bede zasmiecal i zakladal nowy watek

Jestem na cyklu 2 miesiace, leci cypio 300/week i bold 300/week. Niedawno pojawil sie problem z libido. Myslalem, ze to prolaktyna albo estro wiec zrobilem badania, oto wyniki:

tesc - 3500 (240 - 870)
estro - 35 (11-44)
prolaktyna 3,25 (3,46- 19,40) zanizona

Nie wiem co z tym zrobic zeby bylo lepiej. Prolaktyna bardzo, bardzo nisko, przypuszczam, ze to CAS od PXS ja tak obnizyl (a jem tylko 3 kapsulki dziennie). Dodam, jeszcze do tego, ze prawie przez dwa miesiace jadlem tamox pol tabletki przed snem. Czytalem na forach, ze to wlasnie Tamox moze pogorszyc libido poprzez "bombe estrogenowa, ale jak widac, ja jej nie mam! Dodam jeszcze moje stare wyniki sprzed dwoch lat, zanim jeszcze zaczalem cokolwiek:

tesc - 515
estro - 26
prolaktyna - 12
progesteron - 0,5

Pomozcie, bo poznalem kogos, a tu takie kiepskie libido

Ps. z noga juz jest zajebiscie, cwicze nogi na 100% i szybko wracam do formy sprzed operacji
 
 
       
666

SOGI: 598777

z piekła rodem

Pomógł: 64 razy
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 7957
  Wysłany: Pią Cze 10, 2016 3:58 pm     

tgnn napisał/a:
Hej
Mam problem i napisze tutaj, bo nie bede zasmiecal i zakladal nowy watek

Jestem na cyklu 2 miesiace, leci cypio 300/week i bold 300/week. Niedawno pojawil sie problem z libido. Myslalem, ze to prolaktyna albo estro wiec zrobilem badania, oto wyniki:

tesc - 3500 (240 - 870)
estro - 35 (11-44)
prolaktyna 3,25 (3,46- 19,40) zanizona

Nie wiem co z tym zrobic zeby bylo lepiej. Prolaktyna bardzo, bardzo nisko, przypuszczam, ze to CAS od PXS ja tak obnizyl (a jem tylko 3 kapsulki dziennie). Dodam, jeszcze do tego, ze prawie przez dwa miesiace jadlem tamox pol tabletki przed snem. Czytalem na forach, ze to wlasnie Tamox moze pogorszyc libido poprzez "bombe estrogenowa, ale jak widac, ja jej nie mam! Dodam jeszcze moje stare wyniki sprzed dwoch lat, zanim jeszcze zaczalem cokolwiek:

tesc - 515
estro - 26
prolaktyna - 12
progesteron - 0,5

Pomozcie, bo poznalem kogos, a tu takie kiepskie libido

Ps. z noga juz jest zajebiscie, cwicze nogi na 100% i szybko wracam do formy sprzed operacji


Zjebales z temoxem(novladexem) Tego sie nie uzywa !! , raz zabija IGF , 2x pierdoli postepy i libido wlasnie na cyklu i po tak samo. Co z tego ze masz estro w normie jak przy takim wysokim tesciu powinno byc wyzej ponad norme. Estrogen wlasnie odpowiada za sex drive i postepy na cyklu , zabijajac go zabiles swoje postepy tak to mozna napisac w skorcie.
Jest jeszcze cos takiego jak oxytocyna , no ale , przeicerz forumowow youtubowcy o tym wiedza hehe :cool:

Druga rzecz , a gdzie oral w tym cyklu ? , nie masz orala co po co robisz cykl ?? kto Ci takich bzdur naopowiadal ze cykle sie robi bez orali ?


Dobrze ze wracasz do zrowia. Milo slyszec.
_________________
Power X Sport Team
 
 
       
tgnn

SOGI: 90

świerzak

Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 73
  Wysłany: Pią Cze 10, 2016 8:12 pm     

Człowiek popełnia błędy....
Od jakiegoś czasu schodze z dawek Tamoxu zeby nie odciac od razu i biore pol tabletki co 3 dni. Czyli co teraz powinienem zrobic? Nie ingerować juz w zaden sposob w estro i pozwolic mu wzrosnac? Mam kilka orali na stanie m.in. wino, mete i wlasnie SV, ktory zamierzalem wlaczyc niedlugo do cyklu. A co z tak niska prolaktyną?
 
 
       
tgnn

SOGI: 90

świerzak

Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 73
  Wysłany: Pią Cze 10, 2016 8:15 pm     

A moze dorzucic troche metki, ktora silnie aromatyzuje zeby to estro podbic?
 
 
       
Alchemy

SOGI: 775

zawodowiec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 471
  Wysłany: Sob Cze 11, 2016 9:47 pm     

666 100% racji.

Ludzie sie zachowuja jakby sie testosteron tylko liczyl, hehe.

Z metka dobry pomysl.
 
 
       
tgnn

SOGI: 90

świerzak

Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 73
  Wysłany: Wto Cze 14, 2016 6:14 am     

Libido się poprawia. To chyba przez odstawienie Tamoxa
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 10