Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
mariorlar542 

SOGI: 153

zawodowiec

Wiek: 35
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 362
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 12:24 pm   Laguna 1,9 dti  

Witam.
Mam nadzieje ze mój temat od razu nie poleci bo myśle że to dział na własnie takie luźne tematy...

mam taki problem z laguną 1.9 dti 99r. Jade sobie wczoraj a tu nagle zaczeło mi z nadmuchów wiać zimne powietrze i temp silnika sie podniosła, niewiem czym to może być spowodowane. Może ma ktoś jakiś pomysł :?: lub miał podobną sytuacje :?:

dodam ze wcześniej nawet gdy było -10*C w aucie robiło sie ciepło baaaardzo szybko cieplutko, ale poźniej trwało to coraz dłużej, jednak zawsze po jakimś czasie robiło sie ciepło.

szukałem na necie i nie moge nic odpowiedniego znaleźć na ten temat, więc pisze tutaj :mrgreen:

pozdrawiam
 
 
       
Russell 

SOGI: 6868

MASTER
aka Niedźwiedź


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 1412
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 12:47 pm     

sprawdź płyn chłodzący czy nie spierdala

jak masz mało płynu to dłużej się nagrzewa

mógł pojśc jakiś przewód albo termostat
_________________
Pain is temporary, but pride lasts forever...
 
 
       
GIGNFR78 

SOGI: 499

zawodowiec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 433
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 12:53 pm     

Radze pojechac do mechanika zeby to srawdzic.
Zob czy masz plyn do chldzacy.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
       
bezimienny 

SOGI: 1394

MASTER


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 2101
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 12:57 pm     

albo bedzie trzeba odpowietrzyć nagrzewnicę i cały układ
 
 
       
mariorlar542 

SOGI: 153

zawodowiec

Wiek: 35
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 362
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 1:50 pm     

ku mojemu wielkiemu zdziwieniu kur*a nie ma płynu w pojemniku do chłodnicy... tylko zastanawia mnie dlaczego, skoro nie tak dawno patrzyłem i wszystko było ok... :?:

mogło sie coś stać z silnikiem jeśli jechał bez płynu w chłodnicy ? w oleju w silniku nie ma śladu płynu chłodniczego...
 
 
       
Szafek

SOGI: 8

świerzak

Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 8
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 2:05 pm     

wydmuchana uszczelka pod głowicą, lub co gorsza pęknięta głowica. Jeśli jechał krótko bez płynu nic się nie powinno stać, jeśli dłużej mogłeś go przegrzać.
 
 
       
mariorlar542 

SOGI: 153

zawodowiec

Wiek: 35
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 362
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 2:07 pm     

a czy ta uszczelka mogła sie wydmuchać przy spkojnej jeździe ?

i czy silnik (diesel) pracuje jakoś inaczej z wydmuchaną uszczelką tak żebym mógł to usłyszeć :?:
 
 
       
Wolf 

SOGI: 76

świerzak


Wiek: 41
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 87
Skąd: Łódzkie
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 5:14 pm     

spadek mocy i będzie bardzo kopcił
jak zalejesz płyn do chłodnicy i będą w zbiorniczku pływać tłuste oczka to na bank masz wydmuchaną uszczelkę
pzdr
_________________
Wszechświat sprzyja zwycięzcom
 
 
       
Szafek

SOGI: 8

świerzak

Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 8
  Wysłany: Nie Sty 10, 2010 6:05 pm     

nie usłyszysz tego
głowica i uszczelka to problem aut z większymi mocami, więc może po prostu odłączył ci się wężyk, albo masz dziurawy zbiornik...
 
 
       
Russell 

SOGI: 6868

MASTER
aka Niedźwiedź


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 1412
  Wysłany: Pon Sty 11, 2010 2:07 am     

mi padła uszczelka pod głowicą a nie miałem oczek w zbiorniku ani majonezu pod korkiem

spierdalał prosto do kolektora i sie od razu spalał, nawet na mocy nie stracił a dolewać musiałem

jedz do mechaniora i niech on ogarnia
 
 
       
mariorlar542 

SOGI: 153

zawodowiec

Wiek: 35
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 362
  Wysłany: Pon Sty 11, 2010 11:39 am     

wczoraj wlałem do układu około 1,5 litra płynu chłodzącego, nie miałem w zbiormiku żadnych oczek ani nic takiego...

jak jechałem pierwsze auto rozgrzało sie troszke więcej niz zawsze i cały czas wiało zimnym powietrzem, ale nagle zaczeło wiać ciepłym a wręcz gorącym powietrzem (miałem nastawione na 23 stopnie) z nadmuchów i temp silnika spadła i później utrzymywała sie na dobrym poziomie.

tylko zastanawia mnie jedno czemu chłodnica była cały czas zimna, nawet jeśli silnik miał chwile zbyt dużą temp...
 
 
       
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

theme by chariot.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10