forumsportowe.us
forumsportowe.us

Pitbullshop.us - Petycje i inne niemoralne propozycje od klientów

Pitbullshop_us - Sob Gru 08, 2012 11:57 pm
Temat postu: Petycje i inne niemoralne propozycje od klientów
piszcie tu bo tamten post cos szwankuje.
vhailor - Pon Gru 17, 2012 12:20 pm

1. Będzie jakieś promo na święta ??
2. Kiedy będzie cycle assist z PxS ?
3. Kiedy będzie CoQ10 z natrola

Pitbullshop_us - Pon Gru 17, 2012 2:53 pm

Promo na swieta nie bedzie.
Ma byc BF w tym miesiacu i czekamy na potwierdzenie czy beda srodki na to.
Cycle Assist jest nowa wersja juz wiem zrobiona i jest juz w Vegas. Ma byc wyslana po swietach odrazu. Kiedy bedzie ... jak dojdzie i o ile wogle dojdzie bo po 14 grudnia mamy nowe prawo w Uni na temat suplementow, ktore nie dopuszcza 80% obecnych na rynku i trzeba miec specjalne pozwolenia graniczne.
Cq10 jest.

tom - Wto Maj 28, 2013 1:39 pm

jakie sa dostepne smaki premium pro na sklepie?
slayerek - Sro Maj 29, 2013 11:38 am

jakies blackfridey się szykuje ? :twisted:
tom - Sro Maj 29, 2013 3:19 pm

przesylka teraz az tak podrozala czy jest jakis blad w sklepie?
bo wrzucam 1 czy 2 sztuki premium pro a pokazuje 26zl poczta/20zl kurier a to raptem 1kg wagi.

Litwin81 - Sro Maj 29, 2013 3:37 pm

Kurier pewnie cena ok,poczta pobraniowa jest droższa o 23% vat
gustavomr - Sro Maj 29, 2013 3:49 pm

poczta polska wprowadziła pare zmian na listy podrożały, i na paczki pobraniowe sa juz nowe druki
Pitbullshop_us - Sro Maj 29, 2013 10:04 pm

Tak jak Gustaw pisze. Nie tylko podwyzka o 23% , ale nowa cena paczek i jakies nowe warunki.

Dla forumowiczow od 300pln kuriera robimy free. Tak do 300 niech bedzie po 15pln na te ciezkie czasy.

SpAiro_ - Sro Lip 17, 2013 2:00 pm

Witam, chciałbym zrobić zamówienie z wysyłką na niemcy, jak można oszacować koszt takiej wysyłki ?

Night Casein bbn x 1
Pure creatin bbn x 1
Crash bbn x 3

Pitbullshop_us - Sro Lip 17, 2013 9:15 pm

Patrz koszt cennika poczty polskiej lub DHL lub UPS.
SpAiro_ - Sro Lip 17, 2013 9:44 pm

To ja mam sobie sam szukać kuriera ? Powinno chyba na stronie automatycznie mnie podliczać przy zakupach...
Pitbullshop_us - Czw Lip 18, 2013 5:24 pm

Nie musisz szukac mozesz sie zdac na mnie np tu masz w takim razie koszta wyslki do UK

http://www.gls-group.eu/2...parcel-shop.htm

bedzie to chyba rozmiar XS , strefa 4ta koszt wysylki 125pln.
To wedlug mnie najkorzystniejsza opcja.

Chyba ze wybierzesz cos innego.

Na stronie specjalnie nie dawalismy roznych opcji bo tego jest zbyt wiele i zazwyczaj ludzie wybieraja sobie najkorzystniejsze werje wysylek zagranicznych.

VSOP - Czw Lip 18, 2013 9:14 pm

Spairo, kup sobie w Niemczech produkty BBN :D
Pitbullshop_us - Czw Lip 18, 2013 10:09 pm

uppss :oops: my bad ... mialem na mysli UK .... a tu idzie o Niemcy :-)
Pitbullshop_us - Czw Lip 18, 2013 10:10 pm

To 73pln wychodzi do Niemiec.
Pikuś - Sob Lip 20, 2013 2:28 pm

będzie BF w tym miesiącu bo nie wiem czy przegwizdać wszystke zaskórniaki na wakacje
Pitbullshop_us - Sob Lip 20, 2013 11:56 pm

W lipcu watpie w to. Chociarz ja i tak dowiaduje sie na ostani dzwonek zawsze.
olek7881 - Nie Lip 21, 2013 11:17 am

lepiej na wrzesien proponuje creatine nitrate kupie 5min zestawow lokurvaa
Pitbullshop_us - Nie Lip 21, 2013 11:42 pm

Creatine Nitrate z APS juz jest wystawione jako BF , tylko Jim zdecydowal ze dla wszystkich zeby bylo to reklama sklepu. Jak i rownierz to: http://www.pitbullshop.us...uct&prod_id=745

Ponadto oferujemy obecnie po najnizszych cenach w Europie
http://www.pitbullshop.us/index.php?producent=111

Litwin81 - Pon Lip 22, 2013 7:19 am

Jakby były jakieś fajne zestawy nitrate z assault to by była bajka.
Pitbullshop_us - Pon Lip 22, 2013 9:00 pm

Gdyby to tylko odemnie zalezalo to pewnie by i tak bylo.

Jest jak jest i sam uwzam ze nikt takich ofert nie robi.

W sumie to zawsze bedzie zle bo kazdy by chcial cos innego dla siebie.

Alchemy - Pon Lip 22, 2013 10:28 pm

Nie da się każdemu dogodzić. Prawda stara jak świat.
olek7881 - Wto Lip 23, 2013 12:41 pm

nawet swiatlo za darmo na polsacie kiedys za 99zl reklamowali to na bf jest taniej hehe
Borkow66 - Sro Lip 24, 2013 11:53 am

Creatine Nitrate z APS - no to dzis zaczynam cykl na 2 puszkach tej kretki, zobaczymy czy zabawka warta zachodu:)
zakrzes - Sro Lip 24, 2013 1:05 pm

Borkow - zdawaj relację z tego cuda, bo jak widać wiele osób ma na tą kretkę chęć : )
olek7881 - Pią Sie 02, 2013 3:40 pm

szkoda,ze nie ma w pitbullu gainerow optimum bo fajny wysedl i whey golda wersji normalnej z usa nie eu,moj przyjaciel w szkocji zamawia z usa wheya i w chuj lepiej od premium pro chwali :cool:

http://www.bodybuilding.com/store/opt/gainer.html :idea:

666 - Pon Sie 05, 2013 11:38 pm

Olek z tego co wiem , a wiem to transport takich rzeczy jest chory okolo 40pln do puszki. Takze watpie zeby ktos zrozumial ze jest roznica miedzy USA w produkcja w Europie.
Dalej masz przecierz PxS gainera , a dwa jest jeszcze BestBody nie zjebane na jakosci i tego bym sie trzymal. To dziala.

Rusedski - Wto Sie 06, 2013 1:03 pm

Nie jestem w temacie. Coś ze zepsuło z nowymi partiami Premium Pro? Czy mowa tylko o niektórych białkach Best Body, w których dodano glicynę? Ale Premium Pro to nie dotyczy?
olek7881 - Wto Sie 06, 2013 2:25 pm

666 napisał/a:
Olek z tego co wiem , a wiem to transport takich rzeczy jest chory okolo 40pln do puszki. Takze watpie zeby ktos zrozumial ze jest roznica miedzy USA w produkcja w Europie.
Dalej masz przecierz PxS gainera , a dwa jest jeszcze BestBody nie zjebane na jakosci i tego bym sie trzymal. To dziala.


wiem,ze dziala pxs i bbn ale chcialem cos innego, a nie bede olimpu wpierdalal, jeszcze mnie nie pojebalo zeby hajs wypierdalac w bloto ,wolalbym przepic ,chytry 2 x traci, a poza tym taka fajna maxyma jest -biednych ludzi nie stac na rzezczy tanie,tyle.choc pxs jest tani i tak mega

olek7881 - Pią Sie 30, 2013 11:56 am

food grade ma byc w koncu czy nie?
SpAiro_ - Pon Sty 06, 2014 1:37 pm

Witam, a czy jest możliwość złożenia zamówienia za same sogi ? :razz:

Ewentualnie jakis tam supelek do tego.

Pitbullshop_us - Pon Sty 06, 2014 10:53 pm

Od dawna wisi strefa za sogi : http://www.pitbullshop.us...0&sort=default, napewno z czasem bedzie rozwijana. Teraz myslimi nad systemem nowym do sklepu, ale to w sowim czasie.
SpAiro_ - Pon Sty 06, 2014 11:13 pm

Nie no wiem, ze jest ta strefa, pytalem tylko, czy jakbym nic nie chcial zamowic tylko wziac produkty za samego sogi to czy by dalo radę :wink:
Pitbullshop_us - Wto Sty 07, 2014 5:07 pm

Mozna kupowac za sogi tylko w strefie. Jezeli cos innego sie pojawi to napewno bedzie napisane o tym w srtrefie sogowej. Po to zostala on stworzona.
VSOP - Wto Sty 07, 2014 10:46 pm

Wydaje mi sie, że Spairo ma na mysli to, ze za zakup epi calkowicie za sogi pierw musimy zrobic zakupy za 500pln i wtedy mozemy epi dorzucic do paki i kupic za sogi, a chodzi o to zeby bez kupowania supli za 500pln po prostu dac sogi i kupic epi :) bez robienia innych zakupow. Dobrze mysle spairo?
Pitbullshop_us - Wto Sty 07, 2014 11:28 pm

Dlatego zostala ustalona strefa cen sogowych zeby rozwiac wszelkie watpliwosci i niejasnosci.
SpAiro_ - Pią Sty 10, 2014 9:38 am

VSOP: Dobrze, czyli nie muszé nic kupowac dodatkowo za pln, mogé zrobic zamowienie za same sogi ? :wink:
Rusedski - Pią Sty 10, 2014 10:29 am

Wychodzi na to, że nie można skomponować paczki za same sogi
VSOP - Pią Sty 10, 2014 4:35 pm

Z tego co czytam Spairo to raczej nie mozna. w strefie jest zasada pierw zakupy za 500pln a potem produkt za sogi w calosci. szkoda bo zamowilbym sobie 2x epi za free z sogow :D
Pitbullshop_us - Pią Sty 10, 2014 4:43 pm

Nie wprowadzajc czytajacych forum w blad. Wyjasniam.

Kwoty w strefie sogowej sa 100 , 250 i 500 , w ktorych zakupach mozna kupowac tylko za sgoi produkty.
Zamowienia za same sogi moga sie sumowac , mozna kupic nawet i 5x epi jak ma sie tyle sogow.

Mozna kupowac za same sogi tylko w strefie sogowej.

SpAiro_ - Pią Sty 10, 2014 6:27 pm

Elegancko :mrgreen:
olek7881 - Wto Lut 11, 2014 12:22 pm

czemu kolagen hansa nie jest wystawiony na sklepie zawsze jest problem z zamawianiem tego :?:
olek7881 - Sob Maj 03, 2014 4:26 pm

kiedy PEL ma byc znow w pitbullu?ja zamowilem teraz z usa 2x le i 2x joint essence i napisz ejak joint choc watpie czy cos da mi
olek7881 - Czw Cze 19, 2014 5:17 pm

proponuje dac ceny sogowe na wszstkie suple w pitbullu,wtedy wiecej ludzi bedzie mialo dostep w db cenach do prawdiwych supli i nie beda wybierac chujoz tyu uns/olimp,bo im se nie chce wykazac na forum leniom....
Pitbullshop_us - Pią Wrz 26, 2014 11:53 pm

http://www.pitbullshop.us/index.php?producent=122 byl ale poszedl jak cieple bulki.
Przy tym kursie USD jak sie utrzyma to napewno bedzie wyzej. Jak spadnie to ta sama cena.

olek7881 - Pią Wrz 26, 2014 11:55 pm

widze ale tu na stanie brak myslalem,ze jakis zostal ....
Pitbullshop_us - Pią Wrz 26, 2014 11:55 pm

no , dlatego napisalem byl...
olek7881 - Wto Lis 11, 2014 1:15 pm

kiedy zrobicie obstawianie zakladow? :-P
666 - Wto Lis 11, 2014 1:21 pm

to nie ten dzial.
Pisz w administracji.
Osobiscie tez sie dziwie ze tak sie wolno za wszytko biora no ale jak sie narobilo teraz wlascicieli to sie dogadac nie mozna razem.

olek7881 - Wto Sty 20, 2015 10:38 am

Siemano.kiedy dostawa izolat bbn,water whey latte,le duze,kreta pxs,davour bo 1opak tylko udalo się zamowic a nie widze na swiecie poza australia i te aakg creatine pxs?jednak nie bedzie nitratu pxs?szkoda.



Ps.pitbullshop rezygnuje z cl nowej szaty?

Borkow66 - Wto Sty 20, 2015 10:48 am

olek7881 napisał/a:
Siemano.kiedy dostawa izolat bbn,water whey latte,le duze,kreta pxs,davour bo 1opak tylko udalo się zamowic a nie widze na swiecie poza australia i te aakg creatine pxs?jednak nie bedzie nitratu pxs?szkoda.



Ps.pitbullshop rezygnuje z cl nowej szaty?


sa dzis ciekawsze pozycje z mniej znanych marek niz obecny CL.. nie ma czego zalowac

olek7881 - Wto Sty 20, 2015 11:46 pm

Odpowiednika green magnitude nie widze w pitbullu .w ogole tez wszyscy uwazaja ze nowa szata cl się zjebala?kto porownywal
666 - Sro Sty 21, 2015 6:23 pm

Ja mialem porownanie z zielnokami. Syf.
Z kolei Bluegen dziala tak samo.
Purple wraath - syf , zero dzialania.

tak na szybko.

olek7881 - Sro Sty 21, 2015 8:44 pm

Omega3 i ot mi konkretnie chodzi i gm wf psyko
Pitbullshop_us - Czw Sty 22, 2015 1:16 am

olek7881 napisał/a:
Siemano.kiedy dostawa izolat bbn,water whey latte,le duze,kreta pxs,davour bo 1opak tylko udalo się zamowic a nie widze na swiecie poza australia i te aakg creatine pxs?jednak nie bedzie nitratu pxs?szkoda.



Ps.pitbullshop rezygnuje z cl nowej szaty?


Nitate z PXS mial byc jesli bylby lepszy niz AKG . AKG miazdzy Nitrat sam zobaczysz. Ja juz wiem jestem po 50 talbetkowym cyklu. Efekt jakbym byl po dianabolu.
W Polsce tez poszly i ida pierwsze testy. 100% positive feedback.

Devour nie bedzie , ale jest BMF.

Mono z PxS czekamy , juz zamowienie i przedplata nawet poszla.

BBN w drodze na magzyn.

Pitbullshop_us - Czw Sty 22, 2015 1:17 am

olek7881 napisał/a:
Omega3 i ot mi konkretnie chodzi i gm wf psyko


PsyKo mamy w promo na FB , korzystaj bo jest pare sztuk jeszcze i koniec. To stara szata jest.

olek7881 - Wto Lip 14, 2015 8:40 pm

bbn izolat 700g ma byc??? :roll:
gustavomr - Czw Sie 20, 2015 2:39 pm

Nowe Meso


olek7881 - Pią Sie 21, 2015 7:55 am

Pitbullshop_us napisał/a:
olek7881 napisał/a:
Siemano.kiedy dostawa izolat bbn,water whey latte,le duze,kreta pxs,davour bo 1opak tylko udalo się zamowic a nie widze na swiecie poza australia i te aakg creatine pxs?jednak nie bedzie nitratu pxs?szkoda.



Ps.pitbullshop rezygnuje z cl nowej szaty?


Nitate z PXS mial byc jesli bylby lepszy niz AKG . AKG miazdzy Nitrat sam zobaczysz. Ja juz wiem jestem po 50 talbetkowym cyklu. Efekt jakbym byl po dianabolu.
W Polsce tez poszly i ida pierwsze testy. 100% positive feedback.

Devour nie bedzie , ale jest BMF.

Mono z PxS czekamy , juz zamowienie i przedplata nawet poszla.

BBN w drodze na magzyn.
\


czyli pxs nitrat tez moze sie pojawic w niedalekiej przyszlosci?czy thermolife wam nie dam pozwolenia na nitrat :???:

Borkow66 - Pią Sie 21, 2015 11:09 am

olek7881 napisał/a:
Pitbullshop_us napisał/a:
olek7881 napisał/a:
Siemano.kiedy dostawa izolat bbn,water whey latte,le duze,kreta pxs,davour bo 1opak tylko udalo się zamowic a nie widze na swiecie poza australia i te aakg creatine pxs?jednak nie bedzie nitratu pxs?szkoda.



Ps.pitbullshop rezygnuje z cl nowej szaty?


Nitate z PXS mial byc jesli bylby lepszy niz AKG . AKG miazdzy Nitrat sam zobaczysz. Ja juz wiem jestem po 50 talbetkowym cyklu. Efekt jakbym byl po dianabolu.
W Polsce tez poszly i ida pierwsze testy. 100% positive feedback.

Devour nie bedzie , ale jest BMF.

Mono z PxS czekamy , juz zamowienie i przedplata nawet poszla.

BBN w drodze na magzyn.
\


czyli pxs nitrat tez moze sie pojawic w niedalekiej przyszlosci?czy thermolife wam nie dam pozwolenia na nitrat :???:



CL nie bedzie w nowej szacie na pewno.

666 - Pią Sie 21, 2015 11:51 am

Olek po co Ci nitrat jak masz AAKG , ktore dziala 10x lepiej niz c-bol....
olek7881 - Sob Sie 22, 2015 8:51 pm

666 napisał/a:
Olek po co Ci nitrat jak masz AAKG , ktore dziala 10x lepiej niz c-bol....

mam debili co kupowali c bola i czekaja na to tepe cwele.akg poporcji juz widac ze lepszy potwierdzam

666 - Sob Sie 22, 2015 9:11 pm

to moze ich moj test ich przekona o tym...
olek7881 - Wto Cze 27, 2017 10:01 pm

Aps creatine nitrate bedzie?
olek7881 - Nie Lip 30, 2017 7:06 pm

Kiedy dostawa PEL?i kreta akg?
Pitbullshop_us - Pon Sie 07, 2017 8:03 pm

Kreta aakg nie wiadomo czy zostanie jeszcze zrobiona .
APS nie bedzie .
PEL mamy miec na koniec wrzesnia wkoncu.

olek7881 - Wto Kwi 10, 2018 12:38 pm

Co z nową kreta pxs ? ;) Kiedy na stanie?
olek7881 - Sro Kwi 11, 2018 8:48 am

Neogenica wypuśco 6-oxo?
666 - Sob Kwi 14, 2018 11:33 pm

oczywsicie ze tak.
olek7881 - Wto Kwi 24, 2018 9:42 am

Kiedy dostawa power X core
olek7881 - Wto Kwi 24, 2018 4:18 pm

Bedzie jakis izolat niemiecki?bbn zamiaral ,nie smakowal a robil robote pompe mialem po porcji przedtren i przyrosty czysta forma kolesia wycinalo pidjarany strasznie a tu nie ma juz
666 - Wto Kwi 24, 2018 10:36 pm

olek7881 napisał/a:
Kiedy dostawa power X core


Termin produkcji nie znany . Powod koszty.

olek7881 - Nie Maj 06, 2018 12:53 pm

Co z tą nową kretą pxs w kaps???Kiedy na stanie?Chcialbym opis pokazywac ludziom.TCM kozak jak stary GM CL.KAZDY chwali w chuj.Ostatnio cwaniaczkowi koles dal joszke pxs kaps bo typek gwiazdrzyl zea johe nr1 10mg to pxs go wyjebała z trampek i nie spal cala noc a 7.5mg hehehehheheh
666 - Pon Maj 07, 2018 8:43 pm

PxS to PxS , nadal bezkonkurencyjna firma pod wzgledem jakosci. Proste.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group